A teljesítendő 7 feladat a következő:

1. Parton, N. – O’Byrne, P. (2006): Mi a konstruktív szociális munka? Esély. 1. 44–66. http://esely.org/kiadvanyok/2006_1/PARTON.pdf Dolgozza fel a tanulmányt, majd írjon le röviden egy esetet, és a konstruktív modell használhatóságát az esettel kapcsolatban!

2. Kelemen G. (2006): Reflektív gondolkodás a szociális munkában. Esély 1. 89–92. http://esely.org/kiadvanyok/2006_1/KELEMEN.pdf Dolgozza fel a fenti tanulmányt, majd írjon le egy gyakorlaton tapasztalt szituációt, ahol a reflektív gondolkodást használta vagy használható lett volna! Írja le azt is, milyen módon jelent meg!

3. Dolgozza fel Temesváry Zsolt: A szociális munka és a szociálpedagógia modern elméletei (https://drive.google.com/drive/folders/1XJ_ow4aIFVVGzOPcYlVnmFnXCnKrboAN) című könyvéből az empowerment elméleteket (113-128) és készítsen egy esetelemzési sémát belőle. Töltse fel a sémát a felületre!

4. http://3sz.hu/sites/default/files/uploaded/eva_johnsson_-_kerstin_svensson_a_szocialis_munka_elmelete_-_gondolatok_az_intervencio_felfogasarol_es_magyarazatarol.pdf Dolgozza fel a fenti linken található tanulmányt és jellemezze írásban, 10 mondatban az evidencia alapú szoiális munka jelentőségét és használhatóságát!

5. http://www.esely.org/kiadvanyok/2010_3/04feher.indd.pdf Dolgozza fel a fenti linken található Fehér Boróka tanulmányt a narratív modellről, majd válaszoljon írásban az ellenőrző kérdésekre! 1. Milyen típusú elmélet a narratív? 2. Milyen korábbi ismertetett elméletekkel vonható párhuzamba a narratíva? 3. Mik a narratív megközelítés előnyei és hátrányai?

6. Készítsen összesítő táblázatot az elnyomásellenes (opresszív) - feminista - radikális modellek hasonlóságairól és különbségeiről! (Temesváry Zsolt könyv korábban használva)

7. http://www.kka.hu/_Kozossegi_Adattar/Azadatt.nsf/cb64d6a7ffc532248525670c0080efa5/90c615c00890baf2c1256b5d0035fdbc?OpenDocument Tekintse át a Rothman féle tanulmányt (fenti linken található) és töltsön fel a felületre egy-egy konkrét példát a helyi fejlesztésre, a társadalmi tervezésre és a társadalmi akcióra!