A félév során 3 feladat teljesítése elvárt, a kurzus 3 blokkjának megfelelően.

1. http://www.esely.org/kiadvanyok/2009_5/05budai.pdf

Dolgozza fel a fenti linken található tanulmányt, majd válaszoljon írásban a következő ellenőrző kérdésekre: mi az interprofesszionalitás fogalma? Milyen előnyöket tud megfogalmazni az interprofesszionalitással kapcsolatosan? mik a nehézségei, hátrányai? milyen módszerekkel ösztönözhető az IP/ID együttműködés? Válaszait egy dokumentumban, PDF formátumban töltse fel a felületre.

2. Válasszon egy közösségfejlesztésre irányuló szakmai projektet (akár internetről letöltve, akár saját szakmai munkájából), és gyűjtse össze belőle azokat a módszereket (pl. teammegbeszélés, esetkonferencia, fórum, stb.), amik interdiszciplináris/interprofesszionális együttműködést igényelnek! Tegyen javaslatokat arra is, hogyan fejleszthetők ezek a módszerek a projekten belül, illetve gyűjtse össze ennek pozitív hatásait a projekt kimenetelére vonatkozóan! Mindezt egy rövid, 5-6 diás PPT-ben összefoglalva töltse fel a felületre!

3. Töltsön le az internetről egy települési közösségi fejlesztési stratégiát, tervezetet, majd írásban, 8000 karakteres házi dolgozat keretében elemezze a következő szempontok szerint: 1. Az interdiszciplinaritás megjelenése a stratégiában. 2. Az interprofesszionalitás megjelenése a stratégiában. 3. Az IP és/vagy ID megjelenésének módszerei. 4. Javaslatok az ID/IP szemlélet fejlesztésére/megjelentetésére a fejlesztési stratégiában. A dolgozatot PDF formátumban töltse fel a felületre!

A feladatok végrehajtásának végső határideje: 2020. május 18. Ettől eltekintve a feladatok folyamatosan teljesíthetők, az elkészült feladatokat folyamatosan értékelem.