Tisztelt Hallgatók!
Elkészítettem Önök számára Kockázatmenedzsment c. tárgy COEDU tananyagának szelearning változatát, a tananyag egyes részeinek modernizálásával.
Kérem, hogy ebben dolgozzanak. Az átszerkesztett tananyag lehetővé teszi a tananyag gyors áttekintését, megértését.
Kérdéseiket feltehetik a felület fórum oldalán és üzenetben is állok szíves rendelkezésükre.
A tananyag a következő URL-n érhető el: https://szelearning.sze.hu/course/view.php?id=4181
A pandémiára való tekintettel a szemeszterben a tárgy sikeres teljesítéséhez a következő feladatokat kell végrehajtaniuk:
1. Minden leckevégi feladatot és modulzáró tesztet kötelező kidolgozni és elmenteni a szelearning felületen. Határidő: 2021.04.30., péntek, 24:00. Kérdés, észrevétel esetén állok szíves rendelkezésükre, elektronikus formában a szelearning felületen
küldött üzenetek formájában.
2. A tantárgyból beadandó dolgozatot kell elkészíteniA beadandó dolgozatot 2021. május 7., péntek, 24:00-ig lehet benyújtani a https://szelearning.sze.hu/course/view.php?id=4181 URL-en erre a célra kialakított felületen, pdf. formátumban.
Ekkor a tárgyból beadott dolgozat alapján megajánlott jegy kapható.
3. Amennyiben a tantárgyból beadandó dolgozatot 2021. május 7., péntek, 24:00-ig nem tudja elkészíteni, a választott vizsgaidőpont előtt 2 munkanappal a tárgy szelearning oldalán erre a célra kialakított beadandó dolgozat felületen is megteheti.
Vizsgaidőpontok a Neptunban kerülnek kiírásra, összesen 5 alkalom.
A dolgozat terjedelme minimum 12 maximum 15. oldal, Times New Roman 12pt, sorkizárt, szimpla sorköz. Szakirodalmi hivatkozások rendje az akadémiai elvárások szerinti. Útmutatót erről itt olvashat pl. itt: http://www.lib.uni-corvinus.hu/content/hivatkozas
Plágium a dolgozat elégtelen minősítését vonja maga után.
Választható témakörök:
1. A pandémia hatása a kockázatmenedzsment folyamatokra a vállalati gyakorlatban - lehetőségek, veszélyek, újítások
2. A pandémia hatása a magyar háztartások kockázataira - kockázatkezelési javaslatok
3. A pandémia hatása a kis- és középvállalati szektorra - lehetőségek, veszélyek, újítások
A beadott dolgozat minőségének értékelése képezi a megajánlott jegy és vizsgajegy alapját.
A következő tulajdonságok jellemzik a minőséget:
1. Értékelés és elemzés széles szakirodalmi bázisra és forrásra támaszkodik
2. Kritikai szemléletben értekezik a kutatási eszmékről, teóriákról és koncepciókról
3. Érvelés - jól strukturált, megalapozott, a kritikus és független gondolkodásról tanúbizonyságot tesz.
Értékelés
Első osztályú (70% felett) - kiváló
Kiválóság jellemzői:
• a szakirodalom és információk széles körének szakszerű használata
• a kritikai elemzés és független véleményalkotás magas szintje
• az érvelésd minősége a tárgyalt kérdésben
• a források teljes és egyértelmű azonosítása
• a magyarázatok és értékelések egyedisége és eredetisége
• az esszékkel kapcsoplatos 9 elvárás mindegyikének figyelembe vétele
Másodosztályú, 2.1 (60-69%) - jó
Néhány szempont alapján gyengébb mint az első osztály. A tipikus 2.1-es esszé
• széleskörű ismeret és a probléma világos értelmezése
• a kritikai elemzés és független véleményalkotás magas szintje
• az esszékkel kapcsolatos 9 elvárás mindegyikének figyelembe vétele
Másodosztályú, 2.2 (50-59%) - közepes
A tipikus 2.2 néhány önálló gondolatot tartalmaz, de
• egyenlőtlenség jellemzi a szakirodalomfeldolgozást
• részletes mint mások
• hiányzik az alapos konceptualizálás, markáns a kritika nélküli átvétele a szakirodalomnak
• az esszékkel kapcsolatos elvárások mindegyikének figyelembe vétele hiányzik, például zavaros fogalomhasználat jellemzi, nem pontos és nem konzisztens a forráshasználat, nem megfelelő a fogalomhasználat
Harmadosztályú (40-49%) - elégséges
A tipikus harmadosztályú esszé
• kevés önálló gondolatot és kritikai szemléletet tartalmaz
• parciálisan és felületesen tartalmazza a kulcsfogalmakat és eredményeket
• a témát jól ragadja meg, de rossz a szerkezete, számos irreleváns tartalommal bír.
• nem megfelelő a szóhasználat, rossz és pontatlan a forráshasználat.
Elégtelen (40% alatt)
Jellemző karakterisztika:
• számos pontatlanság és mulasztás
• megalapozatlan vélemény
• kritikai szemlélet hiánya
• nem a fő kérdésre reagál
• rossz minőségben van megírva
• nincs szakirodalmi hivatkozás
• alacsony olvasottságról tesz tanúbizonyságot.
Ha kérdésük van, keressenek bátran, állok szíves rendelkezésre e-mailben, valamint a szelearning oldalon keresztül.
Jó egészséget kívánok.
Üdvözlettel:
Kovács Norbert
- Teacher: Norbert Kovács